Reklamácia - ostatné
Pokiaľ tovar (najmä jedlo) pri odovzdaní Zákazníkovi bude vykazovať vady, v dôsledku ktorých ho nebude možné použiť na jeho účel (zo zrejmých dôvodov, a to napr. prepadnutá expiračná doba alebo pri tovare je iná zjavná nespôsobilosť na konzumáciu alebo určený účel použitia), skontaktuje ihneď zákazník zákaznícky servis buď telefonicky alebo prostredníctvom emailu.
Pre uplatnenie reklamácie výrobkov akúpených na našom webe Bodylovers.sk prosím postupujte podľa nasledujúcich krokov:
1) Stiahnite a vyplňte formulár, ktorý nám zašlite na e-mail eshop@bodylovers.cz
2) Počkajte na potvrdenie o prijatí žiadosti o reklamáciu našim špecialistom.
3) Zašlite výrobok spolu s vytlačenou žiadosťou o reklamáciu a dokladom o kúpe na adresu:
SKLADON - Bodylovers E-shop
Průmyslová 377
Mošnov 74251
4) Akonáhle žiadosť o reklamáciu posúdime, ozveme sa Vám so spôsobom vybavenia.
Žiadosť o reklamáciu výrobkov ZDE